Click On Me (H)

Ujian Allah



Salam to all readers...




Ak agak sedey arini...tmbh2 plak duk sorg kat dlm bilik ni lagi la wat kan ak melayan perasaan... hurm...rndu nk balek umah...xsabar nk tggu ari jumaat ni... bila la nk dtg... pd kwn2 yg da blek umah tu, bergembiralah bersama keluarga...jeles tol ak kat cni...xpela, ad kelas nk wat camne kan...kang sok g klas xberkat lak ilmu tu sb dok pk nk blk je...hehe...


Nape ak sedey??? ak br mendapat 1 berita buruk... berita yg belum tau lagi sejauh mana kebenarannya... walaupun begitu, hati ak kuat mengatakan ianya benar... ntah la, ak serahkan segalanya pada Allah yg Maha Mengetahui... hanya Dia yg boleh menolong ak menunjukkan kebenarannya... hati ak sakit sgt...tp ak perlu mengawalnya... ak xbleh bertindak terburu2...ak xbleh nk buruk sangka...sabar Mahan...sabar... dugaan semua ni... Insyallah, Allah permudahkan segalanye...amiinn..


Biarlah ia berlalu... ap yg perlu ak wat sekarang ialah ak kena berusaha mencari kebenaran itu... jika benar lah seperti ap yg ak jangkakan, alangkah luluhnya hati ku ini... tp kalo berita itu palsu semata2, ak perlu tau kenapa si dia ini melakukan kepalsuan itu... mgkn ak pernah menyakitkan hati die tnpa ak sedar, tnpa ak sengaja... well, Allah knows everyting rite... 


"So when the time is hard
There’s no way to turn
As HE promise HE will always be there
To bless us with HIS love and HIS mercy
Coz, as HE promise HE will always be there
HE’s always watching us, guiding us
And HE knows what’s in all in our heart
So when you lose your way
To Allah you should turn
As HE promise HE will always be there"


Ok lah, subuh pn da masuk ni... nk solat subuh dulu... mencari ketenangan dan meminta petunjuk dari-Nya... as usual, we meet again in next post... see all of u again... Wasalam...

3 feedbacks:

haLyZaQiut said...

skrg dok mana maan....betul2...kalau kita ada masalah, Allah lah tempat kita boleh mengadu dan mintak petunjuk.....=)

Ma_an said...

liza, skrg ni ak stay kat kuala selangor... tu umah tetap la... tp skrg ni ak kat uitm s.alm... abes2 lg stdy ni ha...hehe..

tq liza, mmg ak setuju sgt2... Allah lah segala2nye.. :)

Ma_an said...

*xabes2 lagi..hehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Facebook Badge

Click On Me (B)

Flickr Photostream

Recent Posts